Sweet Life
Sweet Life

Sweet Life

بیمارى اعتماد به نفس کاذب در پسران

اعتماد به نفس کاذب در پسران:این یک بیماری مسری در پسران است . اگر برادر و یا دوست پسر و یا پسر شما این بیماری را بگیرد یقین بدانید که در عرض کمتر از یک هفته کل پسران محل را مبتلا میکند پس برای جلوگیری از این بیماری اگر کسی را مشاهده کردید که مبتلا است حتمآ او را قرنطینه کنید.

علایم این بیماری: ۱- گذاشتن ریشهای نخ قیطونی.
۲- طرز نگاه کردن به صورت عجیب غریب.
۳- تکرار جمله ی هوش پسران بیش ازدختران است .
۴- ایستادن زیاد رو به روی اینه.
۵- استفاده از جملاتی شبیه همین که گفتم؛حرف من درسته؛حرف مرد حرفه و....
۶- مخالفتهای پی در پی.
۷- پایین بردن شخصیت دختران برای تقویت روحیه.
۸- خواندن اشعار پر محتوا از قبیل پسرا شیرن مثه شمشیرن
۹- روزی ۵۰ دفعه شنیدن پسر پسر قند عسل توسط مامان جون 
۱۰- خواندن کتابهایی از قبیل:
چگونه اعتماد به نفس خود را بالا بریم؟
انرژی درمانی
تقویت اراده در ۲۰ روز 
من بهترینم 
و.......
به امید بهبودی همه پسران

انشاالله

          

خب دخترا این از من به وباتون سر مى زنم منتظر براى پست ضد پسرى!


نظرات 2 + ارسال نظر
شاتوت سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 13:08 http://www.blackberrys.blogfa.com

والا به خدا...
همینو بگو...

همه ى پسرا همین بیمارى رو دارن همه گیر شده

وب مانی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 20:25

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد